tisdag 15 december 2009

DET KOMMER MER

Bästa bloggläsare,

tack för uppmuntrande tillrop.

Här är dagarna bråda med arbete som fått vänta medan jag sitter som åhörare i Attunda tingsrätt.

För den som väntar vill jag förutskicka att Marianne har tankeväckande material för bloggen på gång

och jag för min del planerar att redovisa anteckningar från vittnesmål av

- kriminalkommissarie Pim Martinsson

- före detta kriminalkommissarie Jan Olsson

- docent Nils Wiklund

Jag tänker också hylla några av Återtågets hjältar i Catrine da Costafallet.

Vidare ska jag berätta om 

- Terapimyten som blev det sena 1900-talets tankeepidemi

- Hur Catrine da Costas livshistoria - i inspirerad välmening! – blev kapad

- Hur fyra unga vuxna fått växa upp i tro att de var barn till en monsterförälder

Och en hel del mer.

/Rigmor